sâmbătă, 7 noiembrie 2009

O alta zi in care procesez...

Mda...

buna din nou:)

Dupa ultimul mass primit acum cateva minute cu un test emo..nu ma mira ca tara asta se duce de rapa pe zi ce trece si nu mai avem nici un viitor....:|

"yo`s 82% 3m0 O.o :X:X:X

fuck life!:P

dude..cate pitzipoance...:))si cocalari..

ducetiva dracu`

facetzi de rusine natiunea emo..

cocalarilor:)))

kiss my ass:P"


Am ramas socata cand am vazut ca o copila de 9 ani poate vorbii asa...Ce poti sa le mai ceri..cand au ajuns in halul asta?Si la 10 ani sa isi taie venele..si la 12 ani sinucidere?..

hmm..prefer sa nu ma gandesc si ma bucur ca mai exista unii care au cumpat in gandire..:D


E o zi la fel de plictisitoare cand nu ai cu cine sa iesi ca toata lumea e prea epuizata dupa balul de seara trecuta la cate tu nu ai fost din cine stie ce motive....cand am aflat ca am meditatii   credeam ca o sa se intample ceva interesant azi..ca o sa ies si eu din casa macar sa nu stau in aceeasi monotonie....zis si facut..plec de acasa..ajung cu chiu cu vai in statie la 40....unde realizez ca nu am bilet de autobuz...din cauza asta a trebuit normal sa merg o statie pe jos...ajung in statie imi iau bilet si astept 40u pentru a ajunge in capul strazii ce duce din bulevardul mamaia la spital.....imi dau seama intro fractziune de secunda ca nu mai am de mers decat 1 statie asa ca o iau pe jos..urc strada si ajung la intersectia de la spital ..cum semaforul nu mergea a trebuit sa fac in asa fel incat sa nu ma calce vreo masina...intrun final ajung la profesoara..unde foarte surprinsa aflu vestea..'azi nu facem meditatii'...aveam cei mai mari draci din lume...mai ales ca saptamana asta cred ca o sa ma asculte...pentru a 3a nota...si ia ghici..mai batusem si drumu..pana acolo..degeaba!...am fost foarte dezamagita...mai ales ca pe drum spre casa ma lasat si bateria de la mp3...


ajunsa acasa ma apuc de teme..nua veam altceva ce sa fac...si ghici ce mi leam terminat!:))asta e partea cea mai frumoasa..miam facut si tema la mate ceea ce io nu am mai facut de la ineputul scolii:))..nu va mai trebui ca luni cand am prima ora mate sa vin mai devreme la lic sa imi scriu tema:))

acum astept sa vina la mine o prietena pentru a-mi mai omora umpic timpul ramas..


in rest ce sa va zic..multa sanatate si ne mai auzim!! O.O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu