vineri, 6 noiembrie 2009

Hellow,sunt Ego..si in blogu meu vetzi gasii cateva segventze din viata mea...si pareri,opinii ale mele despre ceea ce ma inconjoara:D

Phai sa incepem;)..

Ma cheama defapt Anda..si sunt eleva la liceu:)Imi place muzica metal....rocku e unul dintre genurile mele preferate deoarece am acultat de cand eram mai mica..si treptat treptat am devenit ce sunt acum ;),..Nu te obosii sa dai commuri in genu...de ce asculti rosk sau dece iti place rocku ca nu o sa raspund la asemenea intrebari puse de oameni care au cutia craniana goala...Nu ma intereseaza parerea ta despre muzica pe care o ascult eu!..nu e importanta pentru mine :P..pana la urma fiecare cu gusturile lui nu?:-??

Ma imbrac de obicei cu negru baza si ceva colorat pe langa...nu ma intreba de ce ca iar e ceva stupid:P ...am paru negru...si la radacina inca e umpic roshcat din vara....:d...nu spune ceva in genu de ce teai vopsit in 2 culori..sau daca zici aici iti raspund pentru ca eu nu sunt ca orice cocalara sa ma fac blonda patinata...cu sarmale-n cap ...:-j am prietni buni...care cand am nevoie de ajutor stiu ca ma pot baza pe ei mereu::p--si aici iar nu ma intereseaza parerea ta...vorba unui amic...dute si vizioneaza un videoclip semnat Nicolae gutza :P


Ca formatzii ascult mult :Cradle of filth, equilibrum,dimmu borgir,breaking benjamin,metallica,lordi(uneori),eluveitie,noumena,arkona,papa roach,system of a down..si altele..---nu incepe cu faze gen de ce ascultzi tampeniile astea ca o sa imi dau seama ca esti batut de soarta...copil fara viitor...iatzi o viatza(vb lu coco)...si mai bine zis iatzi un creier:P


urasc muzica haus...mi s epare inutila cum unii 'baietzi de cartier' cu freze de pokemoni acre se cred tecktonici..isi explima frustrarile prin muzica asta fara inzteles fara mesaj..fara nimic....am ajuns la concluzia lu diriga"trebuie sa ai nervi de otzel sa potzi sa ascultzi acelashi ritm 9-10 minute in continuu"....urasc de asemenea si manelele..ca si imnul tzarii...unii spun ca..imnul tzarii nu trebuie cantat pe ritm de manea dar nu se gandesc ca el insusi e o manea....pentru ca..daca iti pui umpic creierashu ala mic la contributzie cu neuronu pierdut undeva in abis.... iti dai seama ca in imn zice despre dusmani..si despre valoare...:-?..hmm ciudat..si ne mai miram catzi cocalari si cate pitzipoance..sunt in tzara asta...

zilele trecute asteptam pe cineva in fatza la tomis unde e statia de taxiuri...si vine un taxi chiar in fatza mea,parcheaza..si prin castile mele din acre se auzea metal la volumul 32...rasuna basul maxim de manea..sin taxi...culmea.. soferul de sa jos,se duce la automat,ia o cafea...se urca la volan si da muzica mai tare...la un moment dat apare o tanara domnisoara (siliconatus felina) si se suie in taxi...intrebarea mea a fost urmatoare...cum o fi ajuns respectiva unde trebuia sa mearga fara o durere de cap...?..

trecand peste..:))


Urasc si fanii care se fac peste noapte...de cand eram mica adoram MJ(cls a 2a)...si acuma..de cand a murit..dumnezeu sa il ierte pe raposatu`...toata lumea e mare fan michael jackson dar pana cum cateva luni nici nu auzisera de el.../:)...asta e ceva in genu te transformi treptat treptat din normal in obsedat..:..

Altceva despre mine?...rad foarte mult...mai ales cand stau cateva ore bune la lic cu Cati (prietena mea cea mai buna) si Dante(amica mea-colega de clasa-si cea mai tembela pers)...mda..suntem 3...creaturi ciudate si demente...exagerat de vorbaretze......in general fiintze pashnice..cu apucaturi de melc....dar cand ne apuca crizele facem orice pentru a putea rade....uitam relativ repede ceea ce trebuie si retzinem ceea ce NU trebuie:))...dar astea suntem si nu ne vom schimba prea curand:))


Hmm..si cam atata momentan..mis a facut si mie somn..

daca sunt greseli gramaticale imi cer scuze cititorilor deoarece am tastatura bulita momentan...:D

noapte buna tuturor pomilor fructiferi ce citesc blogul meu si care ma sustin(multzumesc tuturor)


>:D<:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu