luni, 23 noiembrie 2009

Iar vine craciunu` mor dusmanii hop hop:>:>

Daa..

mereu am iubit sarbatorile..:)) stiti de ce?..pentru ca..bunica facea mereu acele prajituri si dulciuri pe care se presupune ca noi ar fi trebuit sa le dam colindatorilor..dar ce sa facem..eu si cu ai mei..pe cine primeam dadeam doar niste bomboane amarate care sunt 100 de bucati in punga...la 5 lei punga:))...si pastram toate bunatatzile facute de bunica >:)

trecand peste....normal ca daca vin sarbatorile..vin si tezele..>:) pai se putea?..

am in cateva zile la engleza fizica bio si mate..norocul nostru ca luam vacanta la putere...( sa le dea dumnezeu sanatate astora ce au inventat greva ,concediu fara plata ,si zilele libere):D:)).....cum ziceam..vin tezele...mare bucurie pe toti si culmea..ca atata am invatat pentru tezele astea incat am fost total dezamagiti cand ama uzit ca o sa se amane cu cateva zile..:-?..

Vorba lui teo...'imi amintesc mereu primele zile de scoala...daa..de cand suntem mici...ne prind..si  ne baga cacaturi in cap..!!!:)) Te duci la scoala si incep sa iti curga cacaturile in cap!!!:|..Prima data iti arata harta tarii si spune..: uite ce tara frumoasa avem...arata ca un ..buchet de flori..:X arata ca o vericheta..:X arata ca un inel..8->...si tu stai in banca si faci.../:) esti proasta la cap?! ARATA CA UN PESTE!!!...toti ati stat in banca si va-ti uitat la harta..si ati zis asta....tzara are guritza in Banat si innotataoare dorsala in Maramures!! aia nu e verigheta!!!!...

stitzi cu totii expresia..carpato-danubiano-pontic...care e cel mai complicat mod de a spune....p-aici:))...mai prin muntzi:)) mai pe la mare..:))...nu nu nu e corect romanii au trait mereu in spatiul carpato-danubiano-pontic..:))

AIDETZI NE COMPLICAM DEGEABA!!!

da...si mai incercam..sa facem ceva in legatura cu imaginea tarii...(:|..am mai zis nu?cat urasc io imnul?:))mi se pare o mare tampenie..:-?..sa analizam versurile...

"desteapta-te romane"--deci plecam de la o premiza:)))alte popoare au imnuri violente..aprige..dar noi...'ai coae..trezeste-te...[-o<..

"din somnul cel de moarte"---nu e siesta de dupamiaza..dupa ce ai mancat 8 sarmale si ciorba.....nu! e somnul del de moarte :))

"in care te-adancira barbarii de tirani"---aici invatzam al 3lea lucru despre poporul roman..: ca nu e niciodata vina noastra..:)) nu ne-am culcat noi:>:>..au venit barbarii de tirani...ca daca veneau tiranii obisnuitzi ii bateam la granitza Moldovei de se cacau pe ei...:)) si n-au venit cu  sabii...au venit cu un pendul  si au spus 'culca-te romane'..si nou ne-am culcat ca ne plac strainii:))

"acum ori niciodata"---la noi asa se  intampla..acum ori nicioata esti prost la cap?:))..nu avem nici un plan de lunga durata:))

"sa dam dovezi la lume "--asta e publicitatea ce ne-o facem tarii..:))

'ca-n aste maini mai curge un sange de roman"---al 4lea lucru despre tara noastra.....nu ca avem noi vreo calitate..da avem Spate:)))..suntem mostenitorii celui mai puternic popor:))\


DAR TRAIM IN ROMANIA SIA STA NE OCUPA TOT TIMPUL!!!!


...SI VORBIND DE COLINDE:))...tocmai am auzit un colind manelistic care suna asa..."iar a venit craciunu` mor dusmanii hop hop.."..=)) 

nea...toate acestea zise...inchei mai putzin excentric..zicand ca nu prea o sa mai am timp sa scriu asa des..si imi cer mii de scuze..dar spe sa ma intelegeti:D:D

sarbatori fericite tuturor in cazul in care nu  ne mai auzit pana la craciun..

>:D<:*:*:*:*:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu